Ny kurs!!

Hej På er allesammans! 
 
Ber om ursäkt för lite inlägg på bloggen, det blir lite mer att göra när det ska upp en video också på youtune. Jag vet inte, vad tycker ni om mina videos? Är det dåligt ljud? Är det bra upplägg jag har? 
Skriv i kommentarsfältet :) 
 
nu har ny kurs startat Omvårdnad i Hälsa och Ohälsa, den här kursen känns krånglig och som att det är mycket att hålla koll på. Det har gått en vecka in i kursen och jag har inte riktigt hunnit sätta mig in i vad kursen handlar om. Vi ska färdighetsövning på tisdag efter påsk, så innan dess ska vi ha gjort ett test på Blackboard. 
 
På det här testet ska ha man 13 poäng av 19 för att vara med på träningen. Nu har jag 8, så måste öva mer! 
 
Glad Påsk på er Förresten! Idag ska jag fira med familjen, äta god morotskaka och smörgåstårta! 
 
Bakade denna morotskaka igår. 
SJUKT GOD! 
 

Kommentera här: