Det kan inte vara sant

Hej på er allesammans! 
 
Igår så fick vi tillbaka svaren på tentan del B i human biomedicin 2, vi fick vänta en vecka längre på att få ett resultat. 
 
Jag tyckte den här tentan var väldigt svår och tänkte att om jag skulle klara den så är det i så fall på gränsen. Går in på ladok och där står det att jag är godkänd! Jag var tvungen att dubbelkolla för jag trodde inte att det var sant, tänkte att de måste ha förväxlat mig med någon, skämt åsido. 
 
Ja såhär ser det ut förresten inne i betygsystemet ni som undrar. 
 
Ja så det var en väldig lättnad att jag klarade den! Nu har jag bara läkemedelsberäknings omtentan att fixa nästa fredag sen är jag tillbaka på banan igen. 
 
Om ni vill kan jag lägga upp del A och Del B tentan här på bloggen så ni får se hur de ser ut och är upplagda. Kommentera gärna! 

Kommentarer:

1 SSK:

Stort grattis! :)

Svar: Tack så mycket 😄
Emely

2 Anonym:

Grymt bra jobbat!❤️

Svar: Tack så mycket för din fina kommentar🌸❤️
Emely

Kommentera här: