Nkse resultat

Hej på er! 

Jag vaknar klockan 09:00, är ledig från praktiken idag och får ett mejl från att ett betyg har lagts in i ladok. 
Jag tänker, vad är det för något det kan ju inte redan vara nkse för det skulle vi få reda på i eftermiddag. 
Trycker på länken och ser att det står Verksamhetsförlagd VFU IV nationell klinisk examen skriftlig del G 
 
Jag blev fucking Godkänd på den stora delen! Jag kan inte tro det är sant! Jag har klarat sluttentamen. Det här ska jag fira idag med hämtmat 😄 Har inte fått reda på läkemedelsdelen ännu, men det kvittar. Jag slipper göra om den stora delen! 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Grattis!! Bra jobbat 😍

Svar: Tack 🌸😄
Emely

2 Robyn:

Hej Emely,
Har du någon mail för kontakt? Jag skulle gärna vilja kontakta dig för ett eventuellt samarbete på din blogg! Du får gärna maila mig på mailadressen jag angett! Ha en fortsatt fin onsdag! / Robyn

Kommentera här: