Snart sommarledigt!

Hejsan på er!
 
nu kan jag med glädje meddela att ni inte behöver höra mer om uppsatsen för att nu är den godkänd av våran examinator och snart är det dags att lägga upp på diva. Om ni vill läsa den så kan jag länka uppsatsen i nästa inlägg jag lägger upp. 
 
Så skönt att släppa den tuffa biten. Trodde inte det skulle vara möjligt men det gick. 
 
Nu har en ny kurs börjat och det är omvårdnad vid komplexa situationer. Den började för cirka 2 veckor sedan, sista föreläsningarna var för 2 dagar sedan och nu är det dags att sätta sig och plugga inför tentan den 5/6. Har inte så mycket motivation kvar efter uppsatsen och känner mig ganska redo för sommarledigt. 
 
Men kämpa på in i det sista så jag inte har något att ta igen efter sommaren. 
 
Nu i sommar ska jag vara ledig i Juni och Augusti, så det ska bli skönt! Då ska jag njuta. Juli kommer jag också njuta lite grann för då ska jag jobba på BB med nyfödda bebisar. Längtar!
 
önskar er en trevlig dag :) 

Kommentera här: