Klarade vi det? Eller inte?

Hej på er! 
 
En liten uppdatering är väl på tiden. 
Förra veckan arbetade jag och min kamrat över heltid på uppsatsen och verkligen kämpade och tog i med allt vi hade, de sista krafterna för att vi skulle bli godkända. 
Vi satt kvällen innan inlämningen som var klockan 08:00 dagen efter och skrev färdigt det sista. 
Gick upp 06:00 läste igenom uppsatsen en gång till ändrade de vi tyckte behövde korregeras och skickade det till varandra för stt sedan skicka in den 07:00. 
 
Ja nu var det bara att hålla tummarna🤜🏻
 
Klockan 15:30 får jag ett mejl från examinatorn där det står ” Jag bedömmer att uppsatsen är godkänd för examinaton” 
 
VI FUCKING KLARADE DET! Skrev till min arbetskamrat som inte trodde mig först för hon hade inte sett mejlet! 
 
Vi blev ju super glada och lättade, det ända examinatorn tycktw vi behövde fixa var lite i abstraktet och titelsidan. Inget mer! 
 
Ja otroligt! Nu väntar vi bara på examinationsseminariet med opponering. 
Under tiden kämpar jag med den där jäkla läkemedelsberäkningen som jag gjorde en omtenta på den 28:e mars som jag failade. Ja jag visste redan att jag skulle faila för jag var inte så fokuserad den dagen med tanke på att min katt skulle somna in samma dag. 
 
Någon som har tips på hur man klarar läkemedelsberäkningen eller som vill hjälpa mig lite. 
Har inga bekymmer med droppräkning och tid och hastighet på infusioner, det är mer vi spädningar och uträkning av dos. 
 
Vore tacksam om någon har lite tips! ☺️ Kram på er! 

Kommentera här: