Ber om ursäkt!

Hej allesammans! 
 
Kom på att jag inte lagt upp något här på länge nu! Men det har varit så mycket med flytt och tentor och skola så jag har inte hunnit sätta mig ner och skriva ett inlägg. 
 
Hoppas ni inte tappat intresset för min blogg..
 
Nu har vi gjort färdigt det mesta med flytten, har ju flyttat från laröd till Hittarp närmre havet. Flyttade med min mamma och bror för att bo där till dess att studierna är klara. Det är ju både ekonomiskt och sen trivs jag hemma med min familj, men visst det finns en längtan att flytta ut snart.
 
Om ni minns så hade jag problem läkemedelstentan och fick göra om den två gånger. Nu äntligen klara jag den! mejlade läraren för att jag hade inte fått något resultat i ladok, så frågade varför det dröjde och då skrev han att han har rättat men väntade på varberg. Där skrev han även att jag var godkänd. 
 
Där satt den äntligen! Score! Så skön känsla när man klarar en tenta man kämpat med. 
 
Nu lovar jag att inte ta så lång tid på att uppdatera bloggen. Kram på er hörs imorgon😄

Kommentera här: