Mardröms fredag

Hejsan Allesammans!
Äntligen helg kan man tänka ja! Nej så känner inte jag alls nu. 
 
Omtentan med Läkemedelsberäkning gick åt skogen idag Jag hade problem med att omvandla 1% till mg/g 
Såhär skrev jag på tentan: 1%=1g/100g=100mg/100g=1mg/g 
när det rätta svaret skulle vara såhär: 
1%=1g/100g=1000mg/100g=10mg/g 
 
ja så jag blev ju jätte irriterad på mig och omtentan är inte förrän den 27 april. Ja och det är såklart samma dag som vi ska flytta till hittarp, som tur är så är tentan 09:00-11:30 .
 
Ja sen så fick jag csn idag men de hinner inte ens landa på kontot förrän de flyger iväg med utgifts arilynes. Ja så det har varit en lång vecka och en jobbig fredag.
 
Hoppas detta inlägget inte var alltför tjatigt och gnälligt men såhär ser sanningen ut när man studerar :) 

Kommentera här: