Kan jag stanna här?

Hej! 
 
Just nu sitter jag på jobb och är dö trött men jag vill inte att denna sommaren på BB ska ta slut. Jag har stor trivts här på BB, det har varit lärorikt, spännande och underbart att jobba här. 
 
Det bästa har varit att möta alla nyblivna föräldrar och få se deras sätt att titta på deras nyfödda underverk. Ja det är magiskt! 
 
Jag har lärt mig om sondhantering, tillmatningar vid för tidigt födda, amningsrådgivning och tips. Fått vara med vid barnläkarundersökning. Fått hjälpa föräldrar med att ge ersättning på kopp eller flaska, vilket för mig innebär lite extra mys med en bebis! 
 
Ja det har varit otroligt roligt, tufft men framförallt lärorikt. 
 
Idag skrev jag omtenta i förmiddags på Omvårdnad vid hälsa och ohälsa. Skrev den mellan 09:00-13:00, kommer hem och får reda på betyget, blev förvånad över hur snabbt jag fick svar. Jag klarade tentan!! 
 
Nu efter detta arbetspasset har jag inget att tänka på!
Sen är jag ledig i 2 hela veckor!
Jag har även köpt en ny bil 😄 Renault clio Urban Edition. 
Bildresultat för tvillingbebisar på bb
Tagen från google. 

Kommentera här: