Nytt år, nya utmaningar

Heeej på er! 
 
Hoppas ni har haft ett gott nytt år än så länge 😚 
 
Nu ska jag komma igång igen med att posta inlägg 2-3 gånger i veckan beroende på hur mycket jag har att plugga. 
 
Fick nämligen reda på att jag inte klarade Farmakologin och Läkemedelsräkningen, så de ska jag göra omtenta på denna månaden. Har dessutom påbörjat Vetenskaplig grundkurs ungefär för en vecka sedan, känner att denna kursen är något mindre intressant för min del. Föreläsningarna kunde inte bli mindre intressanta, tycker det är så ointressant. Men man måste även lära sig det som är tråkigt och kämpa på ändå! 
 
Väntar även på svar från Sjukdomslära omtentan, men i och med många röda dagar sen jag skrev tentan ( 18/12) så dröjer svaret förmodligen fram till måndag eller tisdag nästa vecka. 
 
Hoppas ni har en underbar helg! ☺️

Kommentarer:

1 Linn:

Va kul att du ska posta mer :) det längtar jag till! Finns inte så många SSK bloggar nu!

2 Linn:

Va kul att du ska posta mer :) det längtar jag till! Finns inte så många SSK bloggar nu!

Svar: Ja nej det är tråkigt :/ Hoppas du tycker om mitt bloggande 😄
Emely Denise

Kommentera här: