Gott nytt år!

Först och främst måste jag tacka er alla som läser min blogg och som skriver så fina kommentarer! 
Jag önskar er alla lycka till med vad ni än gör i livet, studerar,jobbar,reser osv. 
 
2017 har varit ett bra år, mycket har hänt. Jag har bytt skola från Jönköping till Halmstad och flyttat från Jönköping hem igen. Det bästa beslutet jag gjort, har trivts så bra i Halmstad under detta året, en härlig klass och har mått så mycket bättre i Halmstad. Ingen stress och oro över att inte klara tentor "eller ja lite kanske men det har man ju alltid lite nervositet" men i Jönköping var det verkligen stressigt och kämpigt med studierna. 
 
Jag har klarat alla tentor hittills och är så glad och lättad över det.
 
Vi har sålt vårt hus och ska flytta nämre havet med havsutsikt. Vi flyttar den 27/4. 
 
Ja 2018 blir säkert ännu ett bra år. Hej ni läsare får berätta 3 ämnen ni tycker jag ska skriva om eller ta upp kommande året. 
 
God fortsättning❤️
 

Kommentarer:

1 Framtida SSK :

Tyckte du att svårare att klara sin tentor i Jkpg? Står i som reserv till jan, är orolig att komma inte å inte klara tentorna :(

Svar: Hej! Jag hade svårare för att klara tentorna i Jönköping men jag tror det berodde dels på att jag var orolig över att klara ekonomin. Sen hade jag inte riktigt någon studieplanering. Jag tror det ska gå bra för dig! Har du bara klurat ut din studieteknik och sätt dig första veckan direkt med att planera dina studier för den kursen så ska det gå bra! Kram önskar dig lycka till! Gott nytt år. Hör av dig om du behöver hjälp.
Emely

Kommentera här: