Känslan när man lyckas

Yeesss!!! 
 
Säger jag bara! Jag blev kontaktad av läraren igår och hon hade sagt fel datum då jag skulle göra omprovet på färdighetsprövningen. Klockan var då 13:00 när hon ringde och sa att jag skulle vara på skolan 13:30! 
 
Ren panik slänger jag på mig kläder och allt, bara det att det tar en timme till Halmstad men de väntade på mig. 
 
när jag kom dit fick jag reda på att det var samma moment som jag gjorde sist och då tänkte jag bara på vad jag gjort fel sist och gjorde rätt denna gången. 
 
Jag hade dock inställningen att jag skulle få underkänt igen pga att jag glömt sprita händerna efter jag tagit pennan och dokumenterat och sen återgick till patienten. 
 
Jag fick GODKÄNT 🕺🏼🎊🎉😄 Så himla glad blev jag, fick en riktig adrenalinkick igår och mådde bara toppen. 
 
Nu har ju även den fasansfulla anatomin och fysiologin börjat, men nu har jag en bättre inställning, tänker att jag har som mål att klara tentan på första försöket denna gången. Har ni några tips så skriv gärna 👍

Kommentera här: