Stortrivs!

Heeej !
 
Hoppas ni har det bra :) 
 
Nu är det äntligen helg ch veckan är äntligen över, det har varit så mycket denna veckan som varit, packat för att flytta, börja på ny skola, sen åka till jönköping och packa ner det sista och lämna sitt hem som man bott i under 1 år, blev lite nedstämd över att lämna men jag vet att det kommer att bli bättre på Halmstads universitet. 
 
Jag trivs redan mycket bättre på skolan, klassen är mycket mindre och det är en lättare stämning i klassen, samt att det blir lättare att lära känna sina klasskamrater. 
 
Nu har vi kommit in i grupper och har fått i uppgift att intervjua en flyktning eller asylsökande samt en personal som jobbar med flyktningar, så det har vi fixat och på måndag ska vi i gruppen träffas och sammanställa allt och sen ska vi ha seminarium på torsdagen. 
 
På tisdag ska vi ha färdighetsträning och det ser jag fram emot för det hade inte vi i Jönköping. På färdighetsövningen ska vi i grupper kunna bädda sängen, utföra basala hygienrutiner på ett korrekt sätt osv. 
 
Tyvärr så har jag blivit förkyld nu, men får försöka vila ut nu idag och imorgon och fortsätta som vanligt ändå. 
 
Tänkte jag skulle börja med en lite rolig grej på min blogg, nämligen lördagsfräckisar!
 
 

Kommentera här: