Förkyld

Hej! 
 
Nu har man olyckligtvis blivit förkyld, haft en hemsl rethosta i 3-4 dagar och igår bröt det ut till snorig näsa och en ordentlig förkylning. Så idag under min lediga dag från skolan har jag spenderat dagen med film och ligga i sängen och vilat. 
 
Jag skulle ha seminarium imorgon, men jag vet redan nu att jag kommer inte kunna gå till skolan imorgon och jag vill ju inte smitta mina klasskamrater, så har kontaktat läraren och det blir förmodligen en kompletteringsuppgift. 
 
Hatar att bli sjuk och känna att man sviker sin grupp, sen samtidigt kan man ju inte hjälpa att man blir sjuk och vill inte smitta de med en hemsk förkylning. 
 
 

Kommentarer:

1 Mimmi:

Nej, usch jobbigt med förkylning! Hellre att du är hemma än att du smittar ner dem :)

Svar: Ja det är hemskt! Ja kände det med :) hade inte velat ha det på mitt samvete att man smittat ner dem
Emely

Kommentera här: