Letar jobb

Hej på er! 
Jag letar efter ett sommarjobb inom sjukvården, helst vill jag jobba på neontalen, BB eller ortopeden. 
Nu efter praktiken kände jag att det är väldigt lärorikt att jobba på sjukhuset som undersköterska när man läser till sjuksköterska, samt att det ger möjlighet till jobb. 
 
Idag fick jag mejl från praktiken i Halmstad om jag ville sommarjobba hos dem, blev väldigt glad över frågan det enda är att det blir mycket pendling. Jag överväger att ta det men vill se om det finns i Helsingborg. 
 
Någon av er som vet hur man hittar sommarjobb redan nu, behöver få reda på så snabbt som möjligt. 
 
Kram på er. 😊 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej! Det du kan göra är att ringa till avdelningschefen på de stället du kan tänka dig sommarjobba på, presentera dig själv etc. alternativt gå dit och prata face to face :)

Svar: Tack för tipset! Det ska jag prova😊 Gott nytt år!
Emely

Kommentera här: