Svanskotan

Hej. 
 
Ber om ursäkt för lite inaktivitet här på bloggen, har haft en hel del plugg framför mig. Nu är jag tillbaka! :) 
 
Igår var jag och gungade med min lillebror och ska hoppa av gungen i lite fart. Jag tänkte att det har man gjort flera gånger så varför skulle man inte klara det då, nej då tappar jag greppet på något sätt och faller rakt ner med en smäll på svanskotan. Jag slår i den så hårt att jag tappar andan och halvgråter och skrattar samtidigt. 
 
Idag har jag symtom på att jag har ont när jag ska sätta mig, resa mig och böja mig fram, samt att lägga mig i sängen.
 
 Ringde vårdcentralen och de sa att det kunde vara en spricka på svanskotan och att det skulle kunna ta upp till 3-4 veckor att läka ut.  Jag kan träna ändå men inte benen utan bara överkroppen :/ 
 
Typiskt att man ska skada sig så. Ska till sjukgymnast imorgon för att få tips om lite övningar som ska vara bra för svanskotan. 
 
Det var min lilla uppdatering hoppas ni får en bra måndag! 

Kommentera här: