Helsingborg!

Hej! 
 
Igår träffade jag mina kompisar och vi gick igenom lite från föreläsningarna och tog upp det vi tyckte var svårt. Väldigt bra att lyssna på vad andra säger och har uppfattat, få en annan vinkel än sitt eget. 
 
Efter vi slutade klockan 11:00 Så körde jag mot Helsingborg! Så jag kom hem klockan 14:00 igår, det tar 3 timmar ungefär, men stannade och åt innan jag körde. 
Igår var jag med mamma och fick testa åka en Mercedes Benz, C klassen. Helt underbar bil, tyvärr så vågade jag inte provköra på grund av att det är en dyr bil och att det var mycket trafik just då. En dag ska jag ha en sådan bil! 
 
Idag sitter jag hemma och pluggar just nu, repeterar det mesta för om ungefär en vecka är det tenta. Tiden går så himla fort att man inte hinner med riktigt, känner lite smått ångest över Sjukdomslära tentan. 
 
Måste bara säga att det är roligt att ni kommenterar och frågar mig om råd och information om olika kurser, det får ni gärna fortsätta med. :) 
 
 

Kommentera här: