Kommentarer:

1 Sara SSK student :

Du kunde mycket på tentan, det är bra! Vad läser ni för kurs nu?

Svar: Hej. ja det känns ändå positivt. Vi ska tenta av Farmakologin imorgon, sjukt nervös!
Emely Denise

2 Anonym:

Jag ska också göra farman nu på fredag och känner bara bläää. Rädd att tentan är svår!!

Svar: Hej! ska du det! ja jag har testat de gamla tentorna och de känns ändå inte så svåra. Hålla tummarna att vi klarar det :)
Emely Denise

3 Anonym:

Brukar du plugga på gamla tentor? Har också kollat igenom dem, och tyckte inte det var så svårt.. Men är rädd är det är super svårt imorgon! Lycka till

Svar: Hej. Ja jag brukar ta en gammal tenta och bara testa mig på några dagar innan, det är även bra för att minska nervositeten kring tentan. Kommentera om du vill att jag ska göra ett inlägg kring tentaplugget 😄 Ha det så bra! Hoppas tentan kändes bra.
Emely Denise

4 SSK- termin 3 :

Fick också 34,5p på tentan! Vet inte ens vad jag ska plugga på till 18 december 😞

Svar: va är det sant! så irriterande! Ett tips är att repetera allt denna veckan och läs på om det sen gjorde att du inte fick några poäng. :) så tänker jag. Hoppas vi klara det nästa gång. Vad var det du missa?
Emely Denise

5 Anonym:

Missade mycket på A.J del, fick 4,5p där. Så måste plugga på hennes del mycket.

Svar: Aha ja då får du plugga på det! Nästa gång klarar du det :)
Emely Denise

Kommentera här: