Hopplöst!

Hej allihopa! 
 
Ber om ursäkt för att bloggen har varit lite mindre uppdaterad på sista tiden. Haft en hel del plugg, 'men ska försöka uppdatera en gång i veckan i alla fall! 
 
Igår fick jag reda på tentan från förra kursen, Sjukdomsläran. Jag klarade inte tentan och då brast det för mig, började gråta och allt kändes hopplöst! 
Trodde verkligen jag skulle klara den, ligger säkert nära för att få godkänt. Får hämta ut tentan sen och se vad jag fått fel och göra omtenta den 18/12. 
 
Kan lägga upp tentan när jag får tillbaka den i och med att ni frågat om att lägga upp tentor😁 Roligt när ni kommenterar. 
 
Lägger upp ett nytt inlägg på söndag angående tentor i december månad. 
 
Ha det bra så länge och Håll ut 😁 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du kommer att klara den nästa gång ☺

Svar: Tack så mycket. Det tror jag med :)
Emely Denise

Kommentera här: