Tenta imorgon!

Hej! 
 
 
Imorgon ska jag tenta av Farmakologi tentan. Hoppas och hålla tummar och tår på att jag klarar den tentan, för jag vill absolut inte ha fler omtentor efter mig nu. 
 
Har gjort en gammal tenta (bara självtest) från farmakologin och den kändes inte så jätte svår så hoppas på att tentan imorgon känns likadant. Nu de senaste dagarna har jag bara repeterat genom att läsa igenom mina anteckningar och läst igenom åhörarkopiorna, samt markerat det som jag tyckte var viktigast. 
 
Känner mig inte jätte nervös, ändå ganska självsäker och lugn än så länge. Jag brukar alltid bli väldigt nervös precis innan tentan ska börja, ni vet när man står utanför dörren till tentasalen och väntar. Då får man nästan panik och vill bara få det överstökat. 
 
Så önska mig all lycka till.
Önskar er lycka till,om ni ska göra någon tenta imorgon eller kommande vecka! :) 
 
 

Kommentarer:

1 Mimmi :

Detta fixar du galant :)
Brukar du plugga samma dag som tentan eller slappnar du bara av då? :)

Svar: Hej tack ! Nej jag tittar kanske bara igenom det som jag tyckt varit svårt i mina anteckningar. Slappar mestadels. 😄 Ha en bra helg kram
Emely Denise

2 Anonym:

Hur kändes tentan? :)

Svar: Hej! Kan göra ett inlägg om det imorgon 😄
Emely Denise

Kommentera här: