Läkemedelsräkning

Tjena! 
 
Hoppas allt är bra med er. 
 
Känner att ibland vet man inte hur man ska inleda sitt inlägg. Haha!
 
Jag gjorde ju farmakologi tentan förra fredagen och första delen kände perfekt, hade bra flyt. Sen gick jag över till del 2 och då försvann känslan av flyt och osäkerheten trädde fram... Jag svarade på allt men har nog aldrig känt mig så osäker som jag gjorde på den här tentan plus att när jag väl satt, kändes hjärnan som en fågelholk. 
 
Nu har vi denna veckan på oss att lära sig läkemedelsräkning och jag känner bara jaha :/ det känns jobbigt just nu.Idag åkte jag till skolan 8:30 för att sitta och räkna läkemedelsräkning tillsammans med mina kompisar, kändes ändå ganska bra. Däremot känns 4 dagar som en väldigt kort tid till att lära sig läkemedelsräkning. 
 
Tentan är på 1,0 hp om jag har rätt för mig och de gamla tentorna innehöll enbart 6 frågor så känns ändå inte så svårt, men de rättar ju enbart tills att man gör ett fel. 
 
Ja vi får hålla tummarna för denna tentan med :) 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Det fixar du! Var bara lugn under tentan och läs frågorna noggrant så klarar du dig =)

Svar: Hej! Ja får tänka på att verkligen studera vad det är de är ute efter :) tack så mycket!
Emely Denise

2 Mimmi:

Gör gärna ett inlägg om hur du tentapluggar ^^ skulle vara kul å läsa det

Svar: Hej ja det kan jag göra :) ska försöka lägga upp det på lördag :)
Emely Denise

Kommentera här: