Julen närmar sig

 
 
Hej allihopa. 
 
Hoppas ni har en mysig lördag! 
 
Jag har mått lite krassligt idag så har mestadels spenderat dagen med att titta på serier och lagat lite mat. Åkte iväg för att köpa lite råvaror och då hittade jag en adventsljusstalke eller vad man ska kalla det. 
 
Nu har jag äntligen fått det lite mysigt i mitt lilla studentrum 🎅🏼 
 
Julen närmar sig med stora fotsteg och jag måste säga att  detta året känns julen som att den kommer bli lite mysigare. Jag har redan köpt julklapp till min mamma och tror verkligen att hon kommer älska den, har kvar till min lillebror och mormor. 
 
Har ni julpyntat något och vad är er favorit med julen? Kommentera gärna 💕
 
Imorgon lovar jag att skriva allt om hur tentan kändes, mycket känslor kring det. Så det kommer håll ut 😄 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ja, man måste ju mysa till det lite ;)

Svar: Ja det är det som är så mysigt med denna årstiden 😄
Emely Denise

2 Mimmi:

Va tråkigt att du inte bloggar varje dag, är inne på din sida varje dag haha 🙈

Svar: Hej. Tyvärr hinner jag inte blogga varje dag då jag även pluggar 100% Försöker att i alla fall uppdatera varannan dag eller var tredje. Roligt att du tycker om bloggen :D
Emely Denise

Kommentera här: